Terugbetalingsbeleid

We hanteren een retourbeleid van 30 dagen. Dit betekent dat je na ontvangst van je artikel 30 dagen de tijd hebt om een retour aan te vragen.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel in dezelfde staat zijn als je het hebt ontvangen, niet gedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. 

Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via support@modern-nature.nl


Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder dat er een retour is aangevraagd, worden niet geaccepteerd. 

Voor vragen over retourneren kun je altijd contact met ons opnemen via support@modern-nature.nl.

Schade en problemen
Inspecteer je bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect of beschadigd is of als je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Dan kunnen wij het probleem evalueren en het voor je oplossen.

Artikelen in de uitverkoop of cadeaubonnen kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Omruilen
De snelste manier om het gewenste artikel te krijgen is het artikel dat je hebt te retourneren en het nieuwe artikel apart te kopen als de retour eenmaal is geaccepteerd.

Wettelijke bedenktermijn van 14 dagen in de EU
Onverminderd het bovenstaande heb je, als de goederen naar de Europese Unie worden verzonden, het recht om je bestelling binnen 14 dagen te retourneren, om welke reden dan ook en zonder opgave van redenen. Net als hierboven moet je artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt en in de originele verpakking. Je hebt ook een bon of het aankoopbewijs nodig.

Terugbetaling
Wanneer we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, krijg je hier melding van en laten we je ook weten of de retour is goedgekeurd. Bij goedkeuring word je automatisch binnen tien werkdagen terugbetaald via de oorspronkelijke betaalmethode. Vergeet niet dat het enige tijd kan duren voordat de bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en gestort.
Neem contact met ons op via support@modern-nature.nl als het meer dan 15 werkdagen geleden is dat we je retour hebben goedgekeurd.

Terugbetalingen zijn niet mogelijk in de volgende gevallen:
- Als je per ongeluk het verkeerde adres invoert bij het afrekenen, bijvoorbeeld zonder appartement- of suite-nummer, kunnen we geen terugbetaling geven. Controleer altijd goed je verzendgegevens voordat je de bestelling plaatst om problemen te voorkomen.

- Als je je pakket niet op tijd bij het postkantoor ophaalt, kunnen we geen terugbetaling doen. Zorg ervoor dat je je pakket volgt en snel ophaalt om te voorkomen dat het teruggestuurd of weggegooid wordt.

- Als het verzendbedrijf aangeeft dat je pakket is afgeleverd op het opgegeven adres, kunnen we geen terugbetaling doen als het pakket na levering verloren gaat of gestolen wordt.

- We geven geen terugbetalingen als je pakket niet op de verwachte datum of voor een specifieke feestdag arriveert. De levertijd kan variëren door dingen die buiten onze controle liggen, zoals vertragingen bij de koerier, douane of drukte tijdens bepaalde seizoenen.

- Als je al een gratis omruiling of nieuwe verzending hebt gekregen voor je oorspronkelijke bestelling, kunnen we geen extra terugbetaling geven voor dezelfde bestelling.

- Als je de zending weigert bij levering, kunnen we geen terugbetaling doen.

In sommige van bovenstaande gevallen kunnen we deels een terugbetaling doen. Informeer hierover bij de klantenservice.